To je veoma detaljno čišćenje, održavanje i restauracija vozila pri čemu se pažnja posvećuje najsitnijim detaljlima, kako spolja tako i unutar vozila upotrebom adekvatnih proizvoda, alata i tehnika. Auto detailing se može primeniti na različitim vozilima, nezavisno od toga da li su polovna ili potpuno nova. Razlika je u tome što se polovna vozila dovode u što približnije fabričko stanje, a nova vozila se održavaju kako bi uvek izgledala kao da su tek izašla iz salona. U zavisnosti od toga koje su Vaše želje, toliko daleko auto detailing može ići.
Ne! Mi nismo autoperionica. Bavimo se isključivo auto detailingom i po mnogo čemu se razlikujemo od klasičnih autoperionica.
Osnovna razlika između detailing servisa i autoperionice jeste u tome što mi koristimo adekvatnu i visoko kvalitetnu kozmetiku, tehnike i alat radi detaljnog čišćenja i očuvanja Vašeg vozila, za razliku od klasičnih autoperionica koje koriste neadekvatnu kozmetiku i tehnike koje oštećuju Vaše vozilo. Razlika je u svemu, počevši od pranja, preko poliranja sve do zaštite vozila. Najjednostavniji primer jesu sredstva za pranje vozila. Perionice koriste sunđer (koji se ponaša kao šmirgla kada se zaprlja) i razne deterdžente za pranje sudova koji su puni soli i samim tim oštećuju vozilo. Za razliku od njih mi korisitmo mikrofiber rukavice (koje su namenjene za pranje vozila) i visoko kvalitetne, ph neutralne šampone koji doprinose očuvanju Vašeg vozila.
Naravno. Zakazivanje je obavezno. Potrebno je da nas pozovete minimum dan ranije da zakažete termin, kako za pregled vozila tako i za tretman za koji se odlučite. Ne praktikujemo sistem autoperionica ili super marketa u koje možete svratiti kada god poželite, već poštujemo privatnost naših klijenata, a često smo i na terenu. Hvala na razumevanju.
Cena zavisi od veličine, stanja, zaprljanosti, boje vozila itd. Naravno, na cenu utiče i to za koji tretman se odlučite, zatim Vaše želje i naravno budžet. Sve cene i tretmane koje nudimo možete pogledati na sledećem linku: http://armordetailing.rs/nase-usluge/
Apsolutno! U detailing svet je najbolje ući sa novim vozilom, da bi se redovno održavalo i očuvalo na pravilan način. Samim tim, vozilo će uvek imati veću vrednost u poređenju sa vozilom istog godišta koje se nije adekvatno održavalo. Često se dešava da je novom vozilu potrebno i poliranje, zbog neadekvatnog skladištenja ili pranja vozila pre isporuke vlasniku.
Nažalost, koliko god to štedelo Vaše i naše vreme na osnovu fotografija ne možemo tačno reći šta je potrebno da se radi na vozilu, a samim tim ni cenu tretmana.
Ukoliko je vozilo izgrebano od pranja i neadekvatnog održavanja, zatim ukoliko je lak matirao ili je potrebno ispraviti prethodno nestručno poliranje itd. onda je naša preporuka poliranje vozila.
Ukoliko se na vozilu radi adekvatno i profesionalno poliranje isključivo sa pastama (bez šmirglanja) onda vozilo može da se polira više puta. Na to utiče i kvalitet laka na vozilu (to opet zavisi od marke i godišta vozila ili ukoliko je vozilo farbano onda od kvaliteta farbarskih radova).
U laku vozila se vremenom natalože mikroprljavštine koje se običnim pranjem ne mogu ukloniti, nego isključivo hemijskom ili mehaničkom dekontaminacijom (gliniranje). Ukoliko osećate i čujete hrapav zvuk kada pređete rukom preko laka na Vašem vozilu, onda je potrebno uraditi dekontaminaciju odnosno gliniranje. Gliniranje nije preporučljivo raditi često, zato što je ono kao mala operacija na Vašem vozilu. Ukoliko primetite da se kontaminacija na vozilu brzo stvara, promenite mesto parkinga (parkiranje ispod drveta i slično) i redovno perite vozilo.
U zavisnosti od vrste voska, šampona kojim perete vozilo, i koliko kilometara prelazite sa vozilom se određuje učestalost voskiranja odnosno zaštićivanja vozila. Naša minimalna preporuka je jednom u 6 meseci ukoliko se radi o sintetičkom vosku i adekvatnom održavanju.
Ne, ukoliko se radi profesionalno poliranje sa adekvatnim pastama i profesionalnim mašinama. Poliranje je mehanički proces kojim se skida oštećen sloj laka, svega nekoliko mikrona i Vama ostaje na vozilu zdrav sloj laka bez oštećenja. Efekat poliranja zavisi isključivo od održavanja vozila nakon poliranja (od sredstava za pranje, tehnike, učestalosti pranja, svakodnevne vožnje i mesta gde parkirate svoje vozilo). Dakle, poliranjem se ne sakrivaju ogrebotine i oštećenja laka već se uklanjaju.
Naša preporuka je da se hemijsko/dubinsko pranje automobila radi barem jednom godišnje za vozila koja se svakodnevno koriste. Ne treba čekati da vozilo bude potpuno zapušteno i zaprljano, već je potrebno odraditi pranje pre nego što vozilo bude u takvom stanju. Na taj način ćete sačuvati enterijer vozila, a još važnije i Vaše zdravlje...složićete se da nije zdravo voziti sebe a ni decu u prljavom vozilu punom bakterija.
Ne, zato što u tim tačkicama nema farbe i laka i samim tim poliranjem ne može to da se sanira.
Ako na mestu gde je ogrebotina nema farbe i laka, što je najčešći slučaj kada je u pitanju ogrebotina od ključa, onda se takva ogrebotina ne može ispolirati. Ukoliko vaš nokat zapinje za tu ogrebotina u 99% slučajeva takvu ogrebotinu je nemoguće sanirati poliranjem. U najboljem slučaju se takva ogrebotina može ublažiti.
Najbitniji deo nakon poliranja automobila je pravilno pranje i održavanje, jer se ogrebotine u 95% slučajeva prave nepravilnim pranjem. Pravilno pranje obuhvata kvalitetan šampon za pranje koji ne skida prethodno nanetu zaštitu, mikrofiber rukavicu, dve kante sa "grit guard-om", mašinu za pranje pod pritiskom, četku za felne, posebnu rukavicu za pranje felni, kvalitetne mikrofiber krpe za sušenje. Postupak pranja: 1. Ispuškirati felne i rubove, mikrofiber rukavicom (koju ćete koristiti isključivo za felne) i šamponom (po potrebi odmašćivačem) nasapunjati felne, čektom oprati rubove, isprati felne. 2. Ispuškirati celo vozilo, u jednu kantu sipati vodu i šampon a u drugu samo vodu, umočiti rukavicu u kantu sa šamponom, pravolinijskim pokretima prati panel po panel, počevši od krova.. Nakon svakog panela potrebno je da isperete rukavicu u kanti sa vodom, ocedite je van kante i ponovo je umočite u kantu sa šamponom, zatim nastavite pranje. Kada ste nasapunjali celo vozilo, dobro ga isperite, zatim osušite sa mikrofiber krpama.
Pranje na samouslužnim perionicama ima svoje prednosti i mane. Prednosti su: 1. Ne mogu se stvarati nove ogrebotine na vozilu, jer se za pranje ne koristi sunđer nego bezkontaktna hemija (ovo je prednost ukoliko ne brišete vozilo nakon pranja). 2. Pranje Vam oduzima malo vremena. Mane su: 1. Često je bezkontaktna hemija veoma agresivna i uništava pre svega zaštitu koja je naneta na vozilo, zatim uništava kedere i hromirane delove, a nekada se dešava i da stvara beli film na laku. 2. Na duže staze, bezkontakno pranje zadržava prljavštine u laku jer samo puškiranje nije dovoljno da se ukloni sva prljavština. 3. Mogućnost ostavljanja fleka od vode na laku i staklima. 4. Ukoliko brišete auto nakon ovog pranja postoji velika mogućnost da ćete napraviti ogrebotine.